Forum
Narazil jsem na celkem pěkné zařízení s CO2 a tVOC senzory od Sensirionu a 4" dotykovým displayem založené na ESP32S3 a RP2040.
Je to open source, možno programovat v Arduinu.
Cena 2700 Kč za verzi s LoRa (2500 Kč bez LoRa, verze D1S) mi přijde OK.
Jak z toho nejjednodušeji dostat data do Loxonu? Nejsem programátor, ale v Arduinu jsem se o něco pokoušel, dalo by se to řešit přes UDP?