X
Forum

Forum

Notifications
Clear all

Elektro rozvaděč

1,411 Posts
83 Users
143 Likes
908.6 K Views
cybermole
(@cybermole)
Ubiquiti hater
Joined: 6 years ago
Posts: 577
 

@cyklonit Pokud nejsou místa spojeny ochranným pospojováním nebo jinak vodivě spojené, tak rozhodně nezemnit na obou místech.


   
Cyklonit reacted
ReplyQuote
(@cyklonit)
Trusted Member
Joined: 6 years ago
Posts: 93
 

Díky za info, řešil jsem s elektrikářem a prý zemní po 5 drátech z ftp, secvakne do 2,5 dutinky a územní. Ale to smotani a prostrceni buzirkou semi líbí víc. Alobal jsem utrhal. Zemnit jednostranně, to je jasné, ale je dobré že to tu padlo o pro ostatní. Ještě jednou děkuji. 


   
ReplyQuote
cybermole
(@cybermole)
Ubiquiti hater
Joined: 6 years ago
Posts: 577
 

Hlavně potom pozor při použití stíněných konektorů na těch UTP kabelech. Pokud to pak připojíte do zařízení s kovovým portem, tak se začne vyrovnávat potenciál přes stínění také. pokud není dané zařízení připojené na stejný potenciál. 

 


   
ReplyQuote
(@kotrmelec)
Trusted Member
Joined: 6 years ago
Posts: 58
 

Zdravíčko chlapi,

 

dostal jsem se do nemilé situace, kdy mi vyhořeli už dva lidi, se kterými jsem komunikoval a domlouval se ohledně projektu pro elektro rozvaděč a tak nějak mi začíná docházet čas a nevím na koho se obrátit. Byl by tu někdo ochoten se se mnou o tom pobavit a případně vytvořit mi v ideálním případě projekt nebo alespon dal rady jak ten rozvaděč poskládat? Nechci nic zadarmo na ceně se určitě dohodneme, co se týče drátování po domě apod to již vymyšleno mám, vím i co bych chtěl ovládat a jak bych to chtěl ovládat především mě pálí ty věci v rozvaděči co jsou před slaboproudou částí respektive před loxonem jak to poskládat přímo v samotném rozvaděči co a kam umístit jaké použít svorky jak uzemnit stíněné kabely jaké použít relátka externí zdroje a třeba jak na jištění silnoproudé části apod.