Forum

Forum

Notifications
Clear all

Mini PIR

246 Posts
49 Users
19 Likes
67.2 K Views
 Dave
(@dave)
Trusted Member
Joined: 5 years ago
Posts: 90
 
Posted by: @ptr-dvorak

Ahoj, schema tady:

A jeste fyzicke rozmery desky:

Board

 

Poslat to klidne muzu, videl bych to treba na:

- 20kc za cisty plosak

- 100Kc za osazeny plosak

- 200Kc za osazeny plosak i s pripojenym cidlem + otestovani funkce celku

Pokud by to nekdo chtel osazene, potrebuju upresnit, jestli chcete verzi pro 12V nebo 24V napajeni...

Jeste upravim i originalni post, at je to pohromade...

 

Ahoj pánové. Jelikož nejsem kovaný elektrikář a nevím, zdali se s @ptr-dvorak spojím, nedělal si někdo na základě jeho schématu desky pro mini pir? Uměl by mi to někdo vyrobit a zaslat? Samozřejmě, že ne zadarmo. Mini pir mám. Díky moc.

 

PS: šikovný jsem a pokud nebude zbytí, vrhnu se na to.

This post was modified 3 years ago 2 times by Dave

   
ReplyQuote
ptr.dvorak
(@ptr-dvorak)
Estimable Member
Joined: 7 years ago
Posts: 116
 

Zdarec, plosaku mam porad hafo, takze neni problem poslat. Neosazene urcite. Na osazovani moc casu nemam...


   
ReplyQuote
 Dave
(@dave)
Trusted Member
Joined: 5 years ago
Posts: 90
 

@ptr-dvorak Jasně, tak se domluvíme přes zprávy, pár bych si jich určitě vzal, i nějakou rezervu, kdyby se náhodou nepovedlo 😉 

This post was modified 3 years ago by Dave

   
ReplyQuote
 Dav
(@dav)
Estimable Member
Joined: 6 years ago
Posts: 113
 
Posted by: @budulinek

Na 24V používám tyhle miniaturní PIR senzory. Dají se jednoduše namontovat do záslepného krytu vedle vypínače. Zapojují se jako open collector. Zpoždění při sepnutí je OK, záleží na tvaru místnosti. Výstup zůstane sepnutý cca 20s poté, co byl detekován poslední pohyb.

https://www.aliexpress.com/item/TDL-799-Mini-Closet-Sensor-Detector-Switch-DC-5-24V-12W-LED-PIR-Infrared-Motion-Sensor/32835939604.html

Pokud je chceš do stropu, musel bys trochu bastlit.

Ahoj. 

Trosku som sa v tom stratil, je taketo zapojenie spravne?