Ono to bude asi docela složité jak na to koukám. Nejsem žádní expert na toto. Jsem u plnicí začátečník. Někam se nedá dostat.
loxberry@loxberry:~ $ su - Password: root@loxberry:~# influx WARN: Connected to http://localhost:8086, but found no server version. Are you sure an InfluxDB server is listening at the given address? InfluxDB shell version: 1.8.10 > drop measurement teplota ERR: Client sent an HTTP request to an HTTPS server. > influx --execute drop teplota ERR: Client sent an HTTP request to an HTTPS server.
Tak přidávám i za sebe, jak to mám udělané (nenašel jsem, že by to někdo dělal stejně). Mám doma QNAP NAS, na něm mám UBUNTU, v tom mi jede i Grafana i Zabbix. Data z Loxone (i jiných zařízení) dostávám pomocí HTTP agenta. Takže stačí mít danou věc zobraznou v HTTP, vytáhnout adresu (GUID), dát do Zabbixu a může se zobrazení vypnout, přijde mi to jednoduché a postupně to plním.
@Koty007 nebolo by lepšie použiť niečo čo je viac optimalizované na time-series dáta? Pozerám že Zabbix podporuje v tomto smere TimescaleDB, ktorá automaticky vytvára partície založené na čase.
Tak přidávám i za sebe, jak to mám udělané (nenašel jsem, že by to někdo dělal stejně). Mám doma QNAP NAS, na něm mám UBUNTU, v tom mi jede i Grafana i Zabbix. Data z Loxone (i jiných zařízení) dostávám pomocí HTTP agenta. Takže stačí mít danou věc zobraznou v HTTP, vytáhnout adresu (GUID), dát do Zabbixu a může se zobrazení vypnout, přijde mi to jednoduché a postupně to plním.
prosim nebyl by nekdo ochotni mi venovat 10-15 minut casu? (screen sharing)
Mam QNAP NAS a chci tam rozchodit Grafanu. Mam nainstalovanou Grafanu, InfluxDB, ale neumim asi zakladni veci a zadne video a popis na netu mi nepomohl.
Nevim asi uplne ten nejhoupejsi zaklad, kde se predpoklada, ze to je automaticke a nikdo se tomu detailne nevenuje - "enter the container terminal"