Forum

Forum

[Sticky] Dobrovolné představení  

Page 5 / 5 Prev
  RSS

czgaston
(@czgaston)
Active Member
08/11/2018 10:04 pm  

Ahoj přátelé, já jsem Ondra z Českých Budějovic a je mi 31 let.
Postavil jsem svépomocí bungalov. Už od mala mě zajímala elektrotechnika a automatizace, ale bohužel jsem si toto vzdělání nedopřál, tak jsem samouk.
Jsem ženatý a mám dvě skvělé děti, zaměstnán jako provozní ředitel.
Loxone jsem objevil 2 roky před zahájením stavby a velice mě nadchlo.
Žena navrhla dům, já ho postavil a oživil o loxone přičemž návrh a realizace celého loxone byla svépomocí.

Stále je se co učit, je to ale moje radost a koníček. Zatím využíváme osvětlení, zabezpečovačku (Paradox),přístup a řízení FVE pro spotřebu.
Do budoucna přibudou žaluzie a regulace topení plus řízení kravinek na zahradě. Jak říká moje žena "máme na to celý život",ale rád bych to už zítra 😀 .
Jsem rád že tento blog funguje, mohl jsem při návrhu a realizaci loxone čerpat plno nápadů a poznatků.
Toť asi vše.

IMG 3465
IMG 3464

Georgio and acter liked
ReplyQuote
naryan
(@naryan)
Active Member
10/12/2018 7:49 pm  

Ahojte,

Som zo zapadneho Slovenska a zivim sa IT. Momentalne som vo faze pripravy projektu ale za posledne dva roky som pomohol dvom mojim kamaratom postavit domy a spravit inteligentnu elektroinstalaciu.

Vo svojom volnom case rad navrhujem elektroniku alebo programujem, pripadne pracujem na stavbe. Vo svojom dome planujem vyuzivat Loxone, aj ked ich politika "ala" Apple sa mi nepaci, ale softver (az na nepochopitelne obmedzenie na 8 programov) aj miniserver maju dost kvalitny. Planujem si niektore senzory navrhnut cisto sam, takisto aj meteostanicu a pohravam sa s myslienkou vyuzit dake sonoff alebo zigbee komponenty.

L liked
ReplyQuote
klapalik
(@klapalik)
New Member
11/12/2018 5:03 pm  

Zdravím,