Forum

Forum

Dobrovolné představ...
 
Notifications
Clear all

[Sticky] Dobrovolné představení

95 Posts
79 Users
37 Likes
23.9 K Views
(@vaclav)
Active Member
Joined: 7 years ago
Posts: 8
 

Ahoj, bude mi 44 a pracuji jako státní úředník, resp. programátor. S ženou jsme koupili nedostavěný dům, který budeme teď od jara bourat na základovou desku a od ní zase nanovo. Na vodnici.net jsem se nadchnul na pasivní/nízkoenergetický dům plus automatizace, takže také sbírám inspirace a rady a náměty.

 


   
Gargamelko reacted
ReplyQuote
(@ronny)
New Member
Joined: 7 years ago
Posts: 3
 

Ahoj, je mi lehce přes čtyřicet a na tento web jsem narazil náhodně při sběru informací k maximální samovýrobě EE - poslední fáze ostrovního pasivního domu.

V domě už nějakou dobu bydlíme, avšak je stále co ladit. Dům jsme postavili na zvětralé skále na PHA-Východ. Vodu čerpáme z vrtu, na WC používáme dešťovku, provozujeme ČOVku, vytápíme teplovodním krbem s akumulaci do 8m3 AN. Větráme rekuperací.

Rozvody EE jsem natahal striktně do hvězdy a v chráničkách, abych mohl nasadit automatizaci až dodělám na domě vše důležitější. Na domě máme 4kWp FVE se zeleným bonusem a momentálně plánuji doplnění druhé FVE včetně baterií.

Protože, žádný projekt není dokonalý a to ani vzdáleně, většinu technologií jsem musel expost odladit, takže mě situace donutila hodně načíst a nabité zkušenosti “on-site” se můžou hodit i lidem z okolí J

 


   
ReplyQuote
ptr.dvorak
(@ptr-dvorak)
Estimable Member
Joined: 7 years ago
Posts: 116
 

Ahoj, mne je 33 a jsem letecky konstrukter. Nejlip jsem asi umel programovat jako kluk v Pascalu diky krouzku na DDM ... od te doby jsem vzdycky jenom narychlo udelal co bylo potreba: PHP + MySQL, Matlab, ted si trochu hraju s Arduinem. Taky jsem kdysi navrhoval a vyrabel LED celovky na dlouhe outdoorove zavody, takze mam pro tuhle technologii slabost a nejradsi bych si vsechna svetla udelal sam:-)