X
Forum

Forum

Zkusenosti s elektr...
 
Notifications
Clear all

Zkusenosti s elektrozamkem KFV

50 Posts
19 Users
2 Likes
11.9 K Views
MartinR
(@martinr)
Estimable Member
Joined: 7 years ago
Posts: 156
Topic starter  

To L. : Chtel bych jeste jednou nadhodit tema elektrozamku KFV. Dival jsem se na blog a pises tam, ze mate typ KFV AS 3500 A. Ted se tim dost zabyvam a studuju,co jaky zamek umi a neumi. Nejhorsi je, ze ti kazdy rekne neco jineho….

 

Co se tyce AS 3500 a podle toho jak to chapu, ten ma hlavni zavoru zamykatelnou pouze klicem. Dole a nahore ma haky, ktere jsou ovladany magnetem – dvere se dovrou a magnet haky automaticky vysune. Pokud tedy dvere nezamknes klicem, dvere jsou jsou blokovany pouze spodnim a hornim hakem.

Podle informace vyrobce, kdyz sahnu na kliku, haky by mely vyjet a dvere by melo byt mozno otevrit. Vse by melo byt mechanicky spojeno primo s klikou. Haky by mely vyjet take, pokud do zamku strcim klic a otocim na spravnou stranu. To je zakladni varianta.

 

Pokud bych si chtel k tomuto zamku poridit I A-otvirac, dostanu pridavny motor, ktery ovlada pouze tyto haky, ale nikdy ne hlavni zavoru. Tento A-otvirac je mozno napichnout na ctecku otisku,chip atd. Clovek ale muze zvolit pouze jeden system.

 

Co mi neni jasne – predpokladam ze musis mit tento A-otvirac. Nejde mi do hlavy, ze  zevnitr musis vlastne haky uvolnit impulsem, to znamena nejakym tlacitek. Predpokladal bych, ze sahnes na kliku, haky vyjedou, ale u tebe to tak neni….

Proto premyslim, jestli tim, ze ma clovek A-otvirac se prerusi mechanicke spojeni haku s klikou, a tim padem klika dale nedokaze ovladat haky. Pokud bych totiz A-otvirac nemel, musim prece haky otevirat klikou mechanicky….

 

 

Mas opravdu typ zamku AS 3500 ?


   
Quote
 L
(@l)
Famed Member Admin
Joined: 9 years ago
Posts: 3067
 

Uff, tam je technickych dotazu 😉

Toto mi kdysi poslal p. Vasicek

Níže pak odkazy k podkladům (v AJ a NJ) k :