Forum

Forum

Odchytnutí HTTP kom...
 
Notifications
Clear all

Odchytnutí HTTP komunikace mezi Finlux TV a app

17 Posts
4 Users
0 Likes
2,732 Views
Dáda
(@vary)
...
Joined: 7 years ago
Posts: 730
Topic starter  

Ahoj, mám televizi od Finluxu, která je hardwarově uplně někde jinde nez treba samsung a cenove taky. Mam ale problem, ze se mi nedari najit http prikazy pro ovladani televize. Existuje oficialni aplikace  https://itunes.apple.com/bg/app/finlux-smart-center/id689182742?mt=8 , která umi ovladat tv pres LAN. Má nekdo zkusenosti, jak to odchytnout?

Díky


   
Quote
(@koldavideo)
Member
Joined: 7 years ago
Posts: 1780
 

No nejsem sice odborník ale naznačím jak by se to dalo udělat. Pomocí sw wireshark můžeš za určitých okolností odchytit komunikaci mezi aplikací a TV. Problém ale je ten, že ta komunikace probíhá jen mezi TV a tím zařízením v telefonu, takže tu komunikaci z třetí strany - tedy asi z počítače ty neuvidíš. Může za to switch který zabezpečí že si ty dvě zařízení povídají jen mezi sebou. Jde to tak že místo switche zapojíš nějaký starší HUB - který toto neumí a posílá vše na všechny porty. Nebo máš lepší switch, kde se dá nastavit že můžeš monitorovat určitý port (mám na mysli zdířku RJ45) pomocí jiného.  Takže např. TV máš zapíchlý v portu č1 na který si nastavíš že ho chceš monitorovat a nastavíš zároveň na který port to má zrcadlit. 

Kdyby existovala aplikace pro tu TV na počítač bylo by tu ještě jednodušší, protože jak aplikace tak wireshark by byly na stejném portu.

Napsal jsem to správně ?


   
ReplyQuote
 L
(@l)
Famed Member Admin
Joined: 9 years ago
Posts: 3059
 

abys to mohl odchytnout, dej mobil na wifi a televizi na LAN, tim padem komunikujou pres dve site a uz by to melo jit odchytnout.


   
ReplyQuote
Dáda
(@vary)
...
Joined: 7 years ago
Posts: 730
Topic starter  

Jeste me napadlo, co použit android App a tu pustit na PC skrze nejakej emulátor...


   
ReplyQuote
(@koldavideo)
Member
Joined: 7 years ago
Posts: 1780