Forum
V kupelni ho nemam, ak nebude naneho striekat voda myslim ze vydrzi.
To co si dal link je I2C .
Ahoj, prosím o pomoc nebo spíš nějaké vysvětlení. Koupil jsem DHT11, DHT20 a DTH22 sensory a chtěl bych je přes loxone 1-Wire.moc ale nerozumím co mám udělat abych to mohl používat. žadne arduino nemam ani jsme nikdy neměl. Jsem v tomto docela nováček.
Tak raději jdi do nějakého osvědčeného řešení.. nebo pokud se chceš vzdělat, tak prozkoumej zdejší Wiki, tak jsou řešení popsaná.
@maniak02 asi bych mozna doporucil i pro zacatek koupit 1-wire usb adapter a pohrat si s tim bokem, at si nespalis rovnou Loxone ;-).
Jinak jak pise georgio, projdi si forum, projdi si wiki, navodu je tu hodne, ale takto obecny dotaz tezko odpovedet nejakou konkretni odpovedi. Zkus pogooglit jak vlastne 1-wire funguje, jak se zapojuje, jak komunikuje, pak si to vyzkousej pres USB adapter a pak si to napoj az do Loxone.
Konkretni dotazy pak klidne uz pis do fora, ale prvni to chce trochu samostudia.
Ahoj, prosím o pomoc nebo spíš nějaké vysvětlení. Koupil jsem DHT11, DHT20 a DTH22 sensory a chtěl bych je přes loxone 1-Wire.moc ale nerozumím co mám udělat abych to mohl používat. žadne arduino nemam ani jsme nikdy neměl. Jsem v tomto docela nováček.
ja postupoval podle dokumentace a senzory funguji.
https://www.loxone.com/cscz/kb/1-wire-extension/
Ahoj,
Můžeš trochu popsat jak si to zapojil? Dle manuálu data/-/+? Potom se ti podařilo senzory naučit?
Ahoj,
Můžeš trochu popsat jak si to zapojil? Dle manuálu data/-/+? Potom se ti podařilo senzory naučit?
zapojil sem to podle te loxone dokumentace, naucil sem to normalne v Configu klidnes na 1wire extension a das vyhledat a pak naucis
Loxone 1W podporuje DHT?
DHT len cez UDP/Arduino.
Ale rovno sa na vsetky DHT vyprdnite, behom par tyzdnov/mozno mesiacov odide vlhkost a ukazuje 99% , lepsie pouzit tie SHT21 / 31 senzory.
Pripadne ak treba aj CO2 tak rovno toto https://www.aliexpress.com/item/1005005277603625.html
DHT len cez UDP/Arduino.