Forum
Ahoj, dlouho čtu a studuji toto fórum a všem moc děkuji za cenné rady, ale nyní bych potřeboval poradit na přímo.
Mám na Loxone hlavně topení a venkovní žaluzie. Nyní mám problém s topením, tedy spíše s manželkou, která velmi ráda i intenzivně větrá. Potřeboval bych tedy nějak dodělat okenní kontakty, aby mi topení netopilo, když je v místnosti otevřené okno.
Jaká je cenově nejdostupnější bezdrátové řešení? Kabeláž bohužel nataženou nemám.
P.S. nejsem programátor a tak se bohužel moc nevyznám v arduinu a podobných věcech.
Díky
Asi zigbee brana a nejake cidlo od xiaomi. Je tu na to par clankov, ja mam naobjednavane, takze cakam, v zime budem rozchadzat.
Díky za odpověď. Jde udělat ta ZigBee brána nějak "jednoduše" bez dalšího počítače?
Vše lze pořídit od Xiaomi, hledej posty od jirin.sv je tu na to myslím i celé vlákno. Potřebuješ Xiaomi gateway a magnetické kontakty. Podle video návodu od jirin.sv to určitě zvládneš přepnout do UDP modu i rozchodit arduino.
Tak už se tím nějak prokousávám. Myslíte, že je lepší (snažší) čidla spárovat přes Xiaomi Gateway, nebo dělat vlastní ZigBee bránu?
Co je lepší ti neopradím, osobně mám Xiaomi GW a přijde mi to asi snažší jen jsi omezen nabídku Xiaomi, o vlastní ZigBee bráně psal L článek na svém blogu.
Ja pojdem urcite cestou zigbee gw nad rpi, nechcem sa spoliehat na nejaky nezdokumentovany polooficialny mod nejakej komercnej gw.
Díky všem za rady. Nakonec jsem objednal ZigBee bránu a RP 4B, tak uvidím, jak se s tím poperu. 👍
Díky všem za rady. Nakonec jsem objednal ZigBee bránu a RP 4B, tak uvidím, jak se s tím poperu. 👍
dej prosim vedet... pouzivam pres rok Xiaomy GW + arduino converter, ale je to ufff... moc moznych chyb, cele je to na wifi, proste nic moc..
predelani na zigbee branu bych asi ocenil... jen mi nekdo musi potvrdit 100% funkcnost nez se do toho pustim, mam toho MOC