Forum

Forum

Polo-inteligentní d...
 
Notifications
Clear all

Polo-inteligentní dům - volba systému pro ovládání

5 Posts
3 Users
0 Likes
2,214 Views
 mikk
(@mikk)
Trusted Member
Joined: 7 years ago
Posts: 66
Topic starter  

Zdravím,
předem podotýkám, že jsem v tomto ohledu laik.

Aktuálně řeším pro svoji novostavbu, která je ve fázi hrubé stavby jak ovládat budoucí garažové vrata, předokenní žaluzie + kamerový systém a možná i EZS.

Jaký systém by byl pro moje účely nejvhodnější - oslovit Lexone, Inels, případně zvolit nějaké komplexní řešení viz. intelioBOX, nebo z mého poledu ne úplně důvěřivého bedrátového řešení od Somphy - Tahoma?

Mohl by mi někdo se zdejších fundovaných poradit a trochu uvést do problematiky?


   
Quote
 L
(@l)
Famed Member Admin
Joined: 9 years ago
Posts: 3077
 

Myslim, ze tady na foru se vsichni shodneme, ze Loxone je zatim (bohuzel ci bohudik) nejlepsi alternativa ;-).

Ma sva uskali, ale zatim je to nejspis to nejlepsi co jde nasadit.  Navic, pokud jsi laik, tak na radu uskali nenarazis (Loxone se snazi vice a vice uzavirat do sebe a hraje si na Apple, coz je fajn pro BFU ale uz ne tak dobre pro lidi, co si system dale rozsiruji a hackuji)


   
ReplyQuote
 mikk
(@mikk)
Trusted Member
Joined: 7 years ago
Posts: 66
Topic starter  

Ok, nějak jsem si tak před napsáním tohoto topicu říkal, že budu směřován k Loxone.
Mohl bych Vás požádat ještě o takový výčet Loxone prvků co bych zhruba potřeboval k dosažení výše popsaného? Rád bych to i finančně porovnal např. s intelioBOX, který také může být poskládaný na Loxone součástkách nebo alt. Foxtrot.


   
ReplyQuote
Dáda
(@vary)
...
Joined: 7 years ago
Posts: 730
 

 Ahoj, pouzívat somfy nebo podobné neni úplně vhodne.

EZS - pouzij Jablotron 100 (napoj si tam urcite kontakty z oken - nechci je tam nainstalovat primo od výrobce)

Garážové vrata - ja to mám propojené do Jablotronu, který spíná loxone. Z důvodu, že odstrezuju barák + otvírám bránu, garáž.