X
Forum

Forum

Tezba kryptomen - v...
 
Notifications
Clear all

Tezba kryptomen - vymena zkusenosti

248 Posts
19 Users
3 Likes
71.7 K Views
 L
(@l)
Famed Member Admin
Joined: 9 years ago
Posts: 3066
Topic starter  

Imho to takhle snadno vyklikat v kosiku ani nejde. je tam hromada specialnich veci, co  alfe nesezenes, navis se musi podrobne prostudovat spotreby karty, efektivita zdroje,.... Projdi linky co jsem postoval, jsou tam konfiguratory.

Studuju to dneska cely den a stale nejsem jednoznacne rozhodnuty jak to vyresit, takze tezko to nekdo naklika za tebe 😉

Navic je problem, ze karty proste nejsou ;-(


   
ReplyQuote
Dáda
(@vary)
...
Joined: 7 years ago
Posts: 730
 

ja ty karty mozna dokazu sehnat, kamarad dela primo u distributora tech karet do CR, ale netusim jestli jsou vubec v cr nejaky. Já to práve taky dost sleduju, ale taky moc nevim, abych nekoupil neco, co pak nevyuzije to co potrebuju

 

PS: ted mi psal ze mel 120 kusu podpultove, ale musel by se podivat, zda je uz nevyuzili, da mi vedet- pry jsou lepsi na tezeni vegy

 

jinak taky pujdu asi tim simplemining, nejsem uplne linuxguy a vetsinou to bejva nepouzitelny pro normlani lidi


   
ReplyQuote
 L
(@l)
Famed Member Admin
Joined: 9 years ago
Posts: 3066
Topic starter  

ja koukal do 100megy, tak tam maji tyto  https://b2b.100mega.cz/cs/173837

ale nefunguje mi tam firemni registrace, zitra tam zkusim zavolat, jestli tam nekdo bude.

@dup jake presne si zkousel poptat, tusis co presne za vyrobce/oznaceni to melo? ze bych mrkl na vykonnost

 


   
ReplyQuote
Dáda
(@vary)
...
Joined: 7 years ago
Posts: 730
 

poslal mi linky

xxxxx: https://b2b.100mega.cz/cs/173837-graficka-karta-asus-radeon-rx-580-strix-8gb
xxxxx: https://b2b.100mega.cz/cs/173838-graficka-karta-asus-radeon-rx-580-strix-8gb

ale neco ted dela, tak mi da vedet pozdeji, viz PM .. 


   
ReplyQuote
 L
(@l)
Famed Member Admin
Joined: 9 years ago
Posts: 3066
Topic starter  

No to sou primo ty co sem nasel 😉